Fan vad läskigt!

Förlåt bloggen att jag svär men..
Det hände en sjukt läskig sak i dag..
Vi var ju ute med båten.
Jag,elsa,min kusin går upp på morgon tysta för att inte väcka mamma. ( hon fyller år)
Helt plötsligt hör jag att Elsa (min syster ) slår i huvudet i en lucka på segelbåten JÄTTE hårt..
Alla skrattar lite små tyst..
När hon har satt sig ner och jag kommer upp ser jag hur hennes ögon börjar rulla runt..
Min kusin säger lixom: - Elsa, hallå?!
Men hon får ingen kontakt med henne!
Jag springer snabbt fram till henne och skiker: -Elsa!
Men hon svarar inte och helt plötsligt faller hennes huvud ner och hon är typ helt död.. ( trodde jag )
Hon vaknade och jag var verkligen LIVRÄDD! Jag skrek och grät.. Jag trodde verkligen att hon var död!
Min kusin sprnag och väckte mamma och hon kom upp.
Senare efter typ 10 - 20 sekunder efter vaknar hon..
Hon har alltså svimat av..
När hon blev lite piggare eftre 5 timmar säger hon:
Jag blev varm och yr och hörde absolut ingenting..
Sen domna hon bort..
Men hon minns inte vad som hände...
Efter ett tag åker hon hem med mina kusoioner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0